Serwując sukces: Nowy produkt makaronowy na cześć tenisistki Igi Świątek

Iga Świątek została pierwszą Polką, która zdobyła tytuł singlowy na Wimbledonie. Przyniosła ogromną narodową dumę, przełamując długotrwałą niemoc. Pokonała swoją amerykańską rywalkę, Amandę Anisimovą, 6:0, 6:0 w niecałą godzinę, osiągając ten imponujący wynik. To także rozwiało wszelkie wątpliwości co do jej umiejętności gry na trawie, ponieważ wcześniej nigdy nie udało jej się przejść fazy ćwierćfinałów.
Polska firma makaronowa „Lubella” honoruje Świątek
Jej zwycięstwo zostało w Polsce szeroko świętowane i słusznie. Obchody przyciągnęły uczestników z różnych środowisk, w tym fanów tenisa, byłych zawodników, innych celebrytów, a co zabawne, także przedstawicieli firm spożywczych. Polska firma makaronowa Lubella z entuzjazmem przyjęła to zwycięstwo. Ogłosili, że z okazji triumfu Świątek na Wimbledonie wprowadzą na rynek nowy rodzaj makaronu.
Nowy makaron będzie znacząco różnił się od popularnych już spaghetti, makaronu rurkowego czy fusilli. Będzie miał kształt rakiety tenisowej. Produkt ten ma wywołać radość i podkreślić wyjątkowość osiągnięcia Świątek, integrując polską społeczność w świętowaniu jej sukcesu.
Świątek nie miała dobrego zakończenia sezonu 2024 i również na początku 2025 roku szukała formy. Spadła z pierwszego na ósme miejsce w rankingu. Jednak na Wimbledonie pojawiła się jako zupełnie inna zawodniczka. Zagrała najlepiej jak potrafi, zdominowała kort, co przyniosło jej kolejne wielkoszlemowe zwycięstwo. Znacząco awansowała w rankingu i obecnie zajmuje trzecie miejsce. Kobiecy cykl turniejów przenosi się teraz do Montrealu na Rogers Cup Masters. Świątek będzie tam walczyć o cenne punkty, by jeszcze bardziej wspiąć się w klasyfikacji.


